11 marca 2020

OMLET Z MASŁEM ORZECHOWYM I DŻEMEM MALINOWYM


Kiedy byłam małą dziewczynką dzieci w filmach amerykańskich często jadały kanapki z masłem orzechowym i dżemem. Wtedy nie miałam pojęcia jak smakuje masło orzechowe, bo takich rarytasów jeszcze w Polsce nie było. Pierwszy raz spróbowałam tego połączenia kilka lat temu i totalnie się w nim zakochałam. Duet masło orzechowe + dżem malinowy to dla mnie sztos!



Składniki:
  • 3 jajka
  • oliwa z oliwek
  • łyżka masła orzechowego
  • łyżka dżemu malinowego
Sposób przygotowania:
W miseczce roztrzepujemy widelcem jajka. Rozgrzewamy patelnię, wlewamy na nią oliwę z oliwek. Nadmiar oliwy wycieramy ręcznikiem papierowym. Na rozgrzaną oliwę wlewamy masę jajeczną. Omlet smażymy po ok 3 minut z obu stron do momentu zarumienienia.
Gotowy omlet smarujemy masłem orzechowym i dżemem.

Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger