4 listopada 2019

WARTSWOWY KOKTAJL MANGO - TRUSKAWKA



Tęsknicie już za latem, czy wręcz przeciwnie, delektujecie się jesiennymi smakami? Ja raczej to drugie, aczkolwiek w mniej słoneczne dni humor poprawiają mi koktajle z letnimi owocami. Jak już wspominałam, w tym roku zrobiłam duże zapasy mrożonych owoców, więc koktajle truskawkowe, malinowe i borówkowe w środku zimy nie będą dla mnie problemem. 

Składniki:
  • 1 duży jogurt naturalny
  •  garść truskawek (mogą być mrożone) 
  •  1 dojrzałe mango
  •  ewentualnie łyżeczka miodu lub stewii do osłodzenia wartstwy truskawkowej

Sposób przygotowania:
Jogurt dzielimy na pół. Mango obieramy ze skóry i kroimy na mniejsze kawałki oddzielając od pestki.  Połowę jogurtu blendujemy z truskawkami, połowę z mango. Układamy w słoiczku warstwami. Na wierzch układamy ulubione owoce.

Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger