13 czerwca 2019

LODY TRUSKAWKOWE


Po tym jak ostatnio przeczytałam skład loda w rożku trochę się przestraszyłam. Nie spodziewałam się, że znajdę w nim aż tyle dziwnych nazw. Poruszona dogłębnie tym zajściem postanowiłam zrobić lody sama w domu. Może mleko skondensowane nie jest super fit, ale z pewnością lody te są o wiele zdrowsze niż sklepowe i przynajmniej  #wiemcojem, a w taki upał dzień bez lodów, to dla mnie dzień stracony.
Składniki:
  • 330 g jogurtu greckiego (330 g)
  • 100 ml słodzonego mleka skondensowanego z puszki
  • 250 g truskawek
Sposób przygotowania:
Jogurt, mleko skondensowane oraz zmiksowane na mus truskawki dokładnie mieszamy. Wstawiamy do zamrażarki na kilka godzin, co około pół godziny dokładnie mieszamy masę, żeby pozbyć się kryształków lodu i gotowe :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger