25 listopada 2019

GRZANKI Z GUACAMOLE, KREWETKAMI I ANANASEM




 
Dzień dobry,
W ten weekend awokado i ananas grały u mnie pierwsze skrzypce. Przygotowałam między innymi pyszne grzanki. Po raz pierwszy spróbowałam połączenia guacamole z ananasem i powiem Wam, że jestem zachwycona.

Składniki na 2 grzanki:
  • pół bagietki pełnoziarnistej
  •   1 dojrzałe awokado
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 2 plastry świeżego ananasa
  • świeży imbir
  • 8 sparzonych krewetek królewskich
  • kilka listków rukoli
Sposób przygotowania:

Krewetki myjemy, obieramy i marynujemy w odrobinie startego imbiru i 1 ząbku czosnku przeciśniętego przez praskę. Smażymy na łyżce oliwy z oliwek po 1 minucie z każdej strony lub odrobinę dłużej. Awokado rozgniatamy widelcem z jednym ząbkiem czosnku przeciśniętego przez praskę. Polewamy sokiem z cytryny. Krążki ananasa grillujemy na suchej patelni lub w grillu. Bagietkę kroimy wzdłuż i podgrzewamy w opiekaczu/piekarniku/grillu.
Grzanki smarujemy guacamole, układamy na nich pokrojonego grillowanego ananasa i krewetki. Można serwować z rukolą.

Smacznego 😊
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger