10 stycznia 2019

SAŁATKA ZE SZPINAKIEM, SEREM PLEŚNIOWYM, GRUSZKĄ I ORZECHAMI


Jak tam kochani nastroje? Jak znosicie zimę? Mnie w tym tygodniu dopadł jakiś totalny leń i najchętniej leżałabym pod kołdrą i oglądała filmy. Nie to, że mi się nie podoba ten piękny biały krajobraz za oknem, że nie lubię siedzieć  popołudniami i wieczorami w ciepłym domku przy świetle świec. Duch twórczy mnie jednak nie opuszcza i ciągle w głowie mam jakieś pomysły na potrawy, zdjęcia, plakaty. Dziś np. chciałam się z Wami podzielić przepisem na pyszną sałatkę.


Składniki na sałatkę:
  • świeży szpinak
  • orzechy włoskie
  • ser pleśniowy lub kozi pokrojony w kostkę
  • gruszka pokrojona w kostkę

Składniki na winegret miodowo - musztardowy:
  • łyżka musztardy
  • łyżka miodu
  • łyżka soku z cytryny
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
Mieszamy dokładnie miód z musztardą i sokiem z cytryny, następnie powoli dolewamy oliwę cały czas intensywnie mieszając (najlepiej widelcem) do otrzymania jednolitego sosu.

Smacznego :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger