27 stycznia 2019

FIT MENU Z 3 POSIŁKÓW III




Kochani,
wracam dziś do Was z propozycją na 3 zdrowe posiłki. Powiem Wam, że nawet udaje mi się trzymać mojego postanowienia. Rzadko sięgam po słodycze, a jeśli najdzie mnie na nie ochota, to stawiam  na gorzką czekoladę albo np. suszone śliwki. Oczywiście nie jest tak, że w ogóle nie jem słodyczy, bo  nawet tego nie chcę, ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że znacznie udało mi się je ograniczyć. Nie jestem w stanie też całkowicie wyeliminować pieczywa. Nie pomaga mi w tym mój mężczyzna, któremu, mimo moich gorących próśb nadal zdarza się zrobić mi kanapki do pracy, a wiedzcie, że jego kanapki są najlepsze na świecie. A teraz do rzeczy :)


ŚNIADANIE: JAJECZNICA Z ŁOSOSIEM
Składniki:
  • 2 jajka 
  • 2 plastry wędzonego łososia
  • pomidorki koktajlowe
  • roszponka
  • koperek
  • sól himalajska
Sposób przygotowania:
Na patelni rozgrzewamy łyżkę oliwy z oliwek. Podsmażamy na niej przez chwilę łososia, dodajemy rozbite jaja i smażymy. Serwujemy na roszponce, z pomidorkami koktajlowymi, posypujemy koperkiem i doprawiamy solą.






2 ŚNIADANIE: SMOOTHIE
Składniki:
  • 1 banan 
  • 1 łyżka masła orzechowego
  • 1 duży jogurt naturalny                                       
Sposób przygotowania:
Wszystko blendujemy na gładką masę.



OBIAD: SAŁATKA
Składniki:
  • mix sałat
  • pół mozzarelli pokrojonej w kostkę
  • ziarna prażonego słonecznika
  • pół żółtej papryki pokrojonej w kosteczkę lub paski
  • 4 pomidorki koktajlowe pokrojone na ćwiartki
Sos:
  • łyżka musztardy
  • łyżka miodu
  • łyżka soku z cytryny
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
Sposób przygotowania:
Mieszamy dokładnie miód z musztardą i sokiem z cytryny, następnie powoli dolewamy oliwę cały czas intensywnie mieszając (najlepiej widelcem) do otrzymania jednolitego sosu.



Smacznego :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger