7 stycznia 2019

FIT MENU Z 3 POSIŁKÓW II


Cześć kochani, tak jak zapowiedziałam, dostarczam kolejny pomysł na zdrowe menu z 3 dań. Muszę przyznać, że w weekend jak to w weekend nie trzymałam się w 100% mojego noworocznego postanowienia, ale od dziś znów na całego zdrowo się żywię. Mam już w głowie plan na  kolejne posiłki, także dziś robię mocno przemyślaną listę, a jutro ruszam na zakupy. 

ŚNIADANIE:
Składniki:
  • 2 jajka ugotowane na twardo-miękko
  • kilka pomidorków koktajlowych
  •  pół awokado pokrojonego w plasterki
  •  rucola
  • kilka paseczków żółtej papryki

2 ŚNIADANIE: SMOOTHIE
Składniki:
  • 1 banan 
  •  5 truskawek
  • 1 duży jogurt naturalny
Sposób przygotowania:
Wszystko blendujemy na gładką masę.



OBIAD: PIECZONY ŁOSOŚ Z RYŻEM PARABOLICZNYM I SAŁATKĄ
Sposób przygotowania:
Filet z łososia przyprawiamy przyprawą do ryb, solą i pieprzem, delikatnie polewamy oliwą z oliwek i zawijamy w folię aluminiową. Pieczemy w temperaturze 180°C prze 20 minut.
  
Składniki na sałatkę:
  • ½ awokado
  • kilka listków sałaty lodowej
  • ¼ żółtej papryki
  • 4 pomidorki koktajlowe
  • sos: 4 łyżki jogurtu naturalnego, łyżka majonezu, sól, pieprz, 1 łyżka soku z pomarańczy.
  Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki rwiemy/kroimy i polewamy sosem.

Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger