26 listopada 2017

KALENDARZ ADWENTOWY



Ponieważ Kuba w pierwszej połowie grudnia kończy 3 lata i mogą być to pierwsze Święta, które zapamięta, chcę, żeby były one magiczne i wyjątkowe, chcę go zaangażować w przygotowania 
 i urozmaicić długie wieczory spędzane w domu. Dlatego też postanowiłam  wykonać własnoręcznie kalendarz adwentowy z drobnymi upominkami i zadaniami związanymi z zimą i Świętami Bożego Narodzenia.
Sama zrobiła naklejki oraz karteczki z zadaniami. Jeśli chcielibyście je mieć, wystarczy do mnie napisać np. na Facebooku  (https://www.facebook.com/S%C5%82odko-mi-259217824211488/)
i podać swój adres mailowy, a wyślę Wam bezpłatnie naklejki i zadania w formacie PDF. 
Do wydruku naklejek wystarczy kupić specjalny papier. 
W swoim kalendarzu starałam się umieścić przede wszystkim upominki edukacyjne- książki związane ze świętami, gry i kolorowanki (fajne i niedrogie upominki znajdziecie w sieci sklepów Flying Tiger Kopenhagen). Wrzuciłam też do niego kilka drobnych upominków  dodawanych 
do czasopism dla dzieci, które zbierałam już od jakiegoś czasu oraz trochę słodyczy, ale nie za dużo. Do każdego prezenciku dołączona będzie karteczka z zadaniem na dany dzień (patrzcie: gwiazdki poniżej). Dodatkowo w Kerfie znalazłam świetną książkę: "Moja kolekcja świątecznych zadań", która będzie jednym z prezentów i inspiracją do kolejnych kreatywnych zabaw. 
Jeśli macie większe upominki, które trudno pomieścić w kalendarzu, wystarczy ukryć prezent, 
a do paczuszki z numerem włożyć np.mapę albo wskazówki gdzie go szukać. Będzie to dla dzieciaków dodatkowa atrakcja. 
Nasz kalendarz umieszczę w korytarzu na wieszaku na ubrania:) Nic to, że będzie to sporym utrudnieniem dla domowników i gości, ale na chwilę obecną nie widzę lepszego rozwiązania :PPP Poza tym postanowiłam w tym roku zabrać się za przygotowania do Świąt nieco wcześniej. Mam już sporo prezentów pochowanych po szafach. Nie zamierzam dać się wpędzić w marketingowy przedświąteczny szał, szczególnie, że po drodze muszę jeszcze zorganizować urodziny Kubasa. 
W tym roku chcę się skupić przede wszystkim na wspólnej świątecznej zabawie z synem. Może kiedyś ten okres będzie jednym z jego ulubionych wspomnień z dzieciństwa. 
Patrzcie co wyczarowałam i zabierajcie się do pracy bo 1 grudnia tuż-tuż!
















1 komentarz:

  1. Zachęcamy aby dodać wpis DIY do najnowszej akcji konkursowej ZAPACH ŚWIĄT na zBLOGowani.pl http://zblogowani.pl/akcja/zapach-swiat

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Słodko mi , Blogger