7 czerwca 2017

DOMOWE LODY OREO







Hej kochani!
Od dawna nie ma mnie tu wcale, a wcale. Wszystko to przez moje życiowe perypetie i rewolucje.  Pomyślałam sobie jednak, że przepis na te lody po prostu muszę Wam sprzedać. Są genialne, pyszne  i kremowe, aczkolwiek do najzdrowszych i mało kalorycznych z pewnością nie należą.


Składniki na około 1,5 litra:
  • 400  mleka słodzonego skondensowanego z puszki
  • 600 ml schłodzonej śmietany kremówki 36%
  • 1 łyżka ekstraktu z wanilii lub kilka kropel aromatu waniliowego
  • 300 g pokruszonych ciasteczek Oreo (część odłożyć na posypanie po wierzchu)

Schłodzone mleko, śmietanę kremówkę i ekstrakt waniliowy ubijamy do powstania gęstego kremu. Do kremu dodajemy pokruszone ciasteczka Oreo i mieszamy całość szpatułką. Przekładamy do pojemniczka. Na wierzch wysypujemy część odłożonych pokruszonych ciasteczek. Przykrywamy i umieszczamy na 4 godziny w zamrażarce. Przed podaniem ocieplamy przez 10 minut w temperaturze pokojowej. Podajemy w miseczkach lub wafelkach.

(Przepis znalazłam na mojewypieki.com)

Życzę Wam smacznego :-)





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger