21 września 2016

JESIENNY KREM WARZYWNY




Kochani, witam Was po długiej przerwie. Wakacje się skończyły i nie wiem jak Wy, ale ja nie żałowałam sobie w tym okresie pysznego jedzenia w letnie wieczory. Przez te dwa miesiące zjadłam tyle pizzy i wypiłam tyle białego wina, że teraz czas na detoks i powrót do dawnej sylwetki. W tym tygodniu wzięłam się trochę w garść, choć łatwo nie było, i zaczęłam powoli wracać do starych nawyków żywieniowych, no i gotować bo w wakacje trudno mnie było zapędzić do garów. Z tej okazji przygotowałam taki właśnie pyszny, rozgrzewający, jesienny krem warzywny. 
  
Składniki:
4 marchewki 
2 duże cukinie
5 małych ziemniaków
1 duża cebula
2 ząbki czosnku
sól, pieprz
przyprawy wg uznania
parmezan starty na grubych oczkach

Warzywa obieramy, kroimy w kostkę i gotujemy do miękkości. Wywar przyprawiamy wg uznania. Po ugotowaniu dodajemy 2 ząbki czosnku przeciśniętego przez praskę i całość blendujemy. Podajemy z listkiem bazylii i świeżym parmezanem startym na grubych oczkach.

Smacznego! 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger