17 marca 2016

CZEKOLADOWE JAJA Z JOGURTEM GRECKIM I MANGO




Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych przygotowałam dla Was przepis na super szybki i efektowny deser, w sumie nie tak bardzo kaloryczny jeśli będziecie działać tak jak ja :) Przepis znalazłam na www.cukierenka.com i "uzdrowiłam" go usuwając z mojej wersji cukier. Wy zrobicie jak będziecie chieli :) Osobiście uważam, że bez cukru jaja bardzo dobrze smakują. Prezentują się świetnie bo wyglądają jak prawdziwe. Gwarantuje, że zaskoczycie nimi Waszych bliskich i uszczęśliwicie Wasze dzieci :)


Składniki:
  • 4 czekoladowe jajka po 30g, puste w środku (Ja kupiłam jajka Kinder i nacięłam je na tyle by można było z nich wyjąć niespodziankę. Można też rozdzielić jajko na pół, wyjąć z niego niespodziankę, rozgrzać patelnię, położyć na niej na chwilę połówki jajka krawędziami do dołu by delikatnie się nagrzały, ponownie skleić jaja i później odciąć czubek, ale z tym jest dużo zachodu)
  • 250 g jogurtu greckiego
  • 3 łyżki cukru pudru (nie dodałam)
  • 4 łyżki słodzonego przecieru z mango-dojrzałe mango zblendowane z cukrem. (Ja- bez cukru).
Przygotowanie:
Czubki czekoladowych jajek delikatnie odcinamy przy pomocy ostrego noża i nadajemy krawędziom nieregularny kształt odłamując po kawałku czekolady. Wcinamy odłamamne czubki, żeby się nam lepiej prcoawało :).
Jogurt grecki (mieszamy z cukrem pudrem), przekładamy do rękawa cukierniczego i wypełniamy nim jajka. Przecier z mango również przekładamy do worka cukierniczego z cieńszą tylką,  końcówkę zanurzamy w jogurcie i wypełniamy jajka żółtkiem (jeśli nie posiadacie tego specjalistycznego sprzętu, napełniacie jajka za pomocą łyżeczki :)). Przechowujemy w lodówce.

Smacznego! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger