18 stycznia 2016

OWSIANKA O SMAKU SZARLOTKI


Dzisiaj mam dla Was moi drodzy bardzo fajny przepis na zdrowe szybkie śniadanie w płynie, owsiankę w postaci koktajlu o smaku szarlotki. Przepis znalazłam na jednym z moich ulubionych blogów http://mrspolka-dot.com. Fajnie wypić taką owsiankę z bardzo modnych ostatnimi czasy słoików ze słomką :)


Składniki (na dużą porcję ok. 450 ml):
  • pół szklanki płatków owsianych
  • szklanka mleka (krowiego, sojowego, migdałowego, ryżowego, roślinnego np. o smaku waniliowym)
  • 1 słodkie jabłko
  • 1 – 2 łyżeczki nasion chia (opcjonalnie)
  • pół łyżeczki cynamonu
  • dowolny słodzik np. łyżeczka miodu, ksylitolu, stewii.
  • można doprawić paroma kroplami ekstraktu z wanilii
Przygotowanie:

Jabłko obieramy i kroimy na kilka kawałków, wszystkie składniki umieszczamy w kielichu blendera i zostawiamy na noc lub na minimum trzy godziny. Rano miksujemy dokładnie aż do uzyskania gładkiej, puszystej konsystencji i pijemy duszkiem oblizując się ze smakiem :)









2 komentarze:

  1. I ja uwielbiam naszą "poleczkę" ;) właśnie w tym tygodniu planowałam zrobić tą owsianeczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Słodko mi , Blogger