27 czerwca 2013

MÓJ PIERWSZY SŁODKI STÓŁ

A oto moje pierwsze doświadczenia z uwielbianym i podziwianym przeze mnie słodkim weselnym stołem. Miałam go okazję przygotować dzięki mojej przyjaciółce Oli z pracowni dekoratorskiej My Big Day (www.mybigday.pl), która od kilku lat zajmuje się przygotowywaniem oryginalnych dekoracji na wesela. 
Tematyka: peonie, kolory: biały, kremowy, bladoróżowy.
No moim słodkim stole zawitały makaroniki z kremami truskawkowym i cytrynnowym, trufelki z ciasteczek Digestive, mleka skondensowanego i wiórków kokosowych obtoczone w cukrze pudrze, babeczki cytrynowe i truskawkowe, kruche ciasteczka maślane w kształcie serca dekorowane lukrem królewskim oraz mini serniczki z musem truskawkowym.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger