3 kwietnia 2018

SAŁATKA Z SEREM PLEŚNIOWYM I MANGO




Pewnie dziś wielu z Was będzie szukało w popłochu przepisów na fit potrawy z zamiarem doprowadzenia się do porządku po świętach. Pewnie wielu z Was musi siedząc dziś w biurze poluzować pasek w spodniach dojadając resztki świątecznych sałatek. Ja starałam się w tym razem zachować umiar w jedzeniu, ale złośliwa pogoda nie sprzyjała, żeby ruszyć pupsko zza stołu, więc to co zjedzone, nie zotało zrzucone...:( Od dziś ma być wreszcie bardziej wiosennie i mam w planach przebiec chociaż 5 km wieczorową porą. Jednym słowem, biorę się za siebie, zaczynam szykować swoje sflaczałe po zimie ciało na ciepłe dni. Ta pachnąca latem sałatka na pewno będzie gościć w moim menu (no może bez sera pleśniowego :P).



Składniki:

  • rucola/roszponka lub mix sałat
  • pół dojrzałego mango
  • garść mixu orzechów lub orzechów nerkowca
  • 5 pomidorków koktajlowych przekrojonych na ćwiartki
  • kawałek sera pleśniowego pokrojonego w kostkę


Składniki na winegret miodowo - musztardowy:

  • łyżka musztardy
  • łyżka miodu
  • łyżka soku z cytryny
  • 3 łyżki oliwy z oliwek

Myślę, że sposobu przygotowania sałatki nie muszę Wam rozpisywać.
Jak przygotować winegret? Najpierw mieszamy dokładnie miód z musztardą i sokiem z cytryny, a następnie powoli dolewamy oliwę cały czas intensywnie mieszając do otrzymania jednolitego sosu. Ja do mieszania używam widelca, wtedy mniej boli ręka :)

Smacznego i zdrowego :)






3 komentarze:

  1. 100% moich smaków :) pyszność

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio robiłam sałatkę z serem pleśniowym i gruszkami, fantastyczne połączenie smaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwierzysz, ale jest następna w kolejce. Chodzi mi po głowie od kilku dni :)

      Usuń

Copyright © Słodko mi , Blogger