4 maja 2016

LODOWY SERNIKOWY TORCIK NUTELLOWY



Tak jak obiecałam, zrobiłam jeszcze raz i obfotografowałam. W ten cudowny majowy dzień sprzedaję Wam przepis na bardzo słodki i jakże kaloryczny sernikowy mrożony torcik na pysznym ciasteczkowym spodzie. Gwarantuję super smak i tylko chwilowe wyrzuty sumienia ;) Przepis pochodzi ze strony Moje Wypieki.


Składniki na spód:
  • 300 g ciastek pełnoziarnistych typu digestive z czekoladą
  • 120 g nutelli
Dno tortownicy o średnicy 21 cm wykładamy papierem do pieczenia. Ciastka i nutellę umieszczamy w malakserze i miksujemy do rozdrobnienia i połączenia składników. Powstałą masą ciasteczkową wykładamy dno i boki formy, ugniatamy i wyrównujemy. Wkładamy do lodówki i schładzamy.

Składniki na masę serową:
  • 400 g twarogu zmielonego trzykrotnie
  • 100 ml jogurtu greckiego
  • 300 g lodów waniliowych, miękkich
  • 300 g nutelli
Wszystkie składniki na masę serową wkładamy do misy miksera i miksujemy do otrzymania gładkiej masy. Masę przekładamy do formy z ciasteczkowym spodem, wyrównujemy szpatułką. Tortownicę przykrywamy folią spożywczą (nie powinna dotykać powierzchni sernika). Wkładamy do zamrażarki najlepiej na całą noc.
Dekorujemy owocami i jeśli ktos ma ochotę bitą śmietaną.

Uwaga: sernik warto wyjąć z zamrażarki pół godziny wcześniej, by lekko zmiękł.

Smacznego :-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger