29 lutego 2016

FRYTKI Z BATATÓW



Bywają takie dni, a już szczególnie te trudne dla nas kobiet, kiedy to czujemy się nierozumiane przez cały świat, wściekłe, bezradne i sfrustrowane. W takie właśnie dni mamy nieodpartą potrzebę wciągnięcia czegoś słodkiego lub jakiegoś fastfoodowego kalorycznego świństwa. Ja w powyższych sytuacjach nie pędzę jednak zaraz na śmieciowe żarcie, tylko trzepocząc rzęsami, ładnie proszę Pana Domu, który oczywiście nie pojmuje wcale czemu chodzę naburmuszona i rzucam mięchem, co jeszcze bardziej doprowadza mnie do szału, o pyszne fryteczki z bataów, które są doskonałym dodatkiem do wspaniałego hamburgera fit (przepis znajdziecie tu http://slodkomii.blogspot.com/2015/11/hamburger-fit.html).
I tak oto od czasu do czasu pożeramy sobie cos równie smacznego, baaaaaa o niebo lepszego niż to co serwują znane wszem i wobec knajpy, dostrczając brzuchom i mózgom niby to śmiecia, ale w całkiem zdrowej wersji :)



Składniki:
bataty
oliwa z oliwek
słodka papryka

Wykonanie:
Bataty obieramy i kroimy najpierw w plastry a następnie w słupki. Wrzucamy do miski, skrapiamy oliwą, oprószamy słodką papryką i wszystko mieszamy.
Frytki wykładamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i pieczemy ok 30 min w 180st.


2 komentarze:

  1. jak dobrze, że trafiłam na Twojego bloga :D
    Ostatnio myślałam, żeby spróbować batatów i już wiem co sobie przyrządzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Zapraszam do mnie częściej :) A te frytki są pyszne! :)

      Usuń

Copyright © Słodko mi , Blogger