6 marca 2013

NO TO ZACZYNAMY PIEC!

Witam Was serdecznie.
To właśnie dziś z miłości do pieczenia postanowiłam założyć blog :)
Od dawna było to moim skrytym marzeniem, więc stwierdziłam, że nie ma na co dalej czekać!Zapraszam do pieczenia razem ze mną i do wspólnego dialogu. Chętnie skorzystam również z Waszych przepisów!
ZAPRASZAM! 
Kocham, kocham i jeszcze raz kocham piec i dekorować słodkości i chcę by stało się to moim głównym zajęciem.Wiem, że droga, którą muszę przejść jest jeszcze długa i kręta.DZISIAJ ROBIĘ PIERWSZY KROK! :)Wy też spełniajcie swoje marzenia :)
Nie ma na co czekać, same się nie spełnią!


Photo: Ja dziś zjadłam z Agnieszka Zalasińska :) Obdarzyłyśmy się wzajemnie słodkościami własnej roboty. Super dodatek do porannej piątkowej kawy w pracy! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger