26 listopada 2018

ŚWIĄTECZNE GRAFIKI



Kochani, zbliżające się Święta zmotywowały mnie, żeby wykroić trochę czasu na moje graficzne hobby. Tak mnie to ucieszyło, że postanowiłam tak w ramach sprawienia Wam prezentu świątecznego oraz w ramach kopa sprzedanego samej sobie, przypomnienia sobie, żeby nie porzucać marzeń, nie poddawać się codzienności, która często rzuca kłody pod nogi i pokazuje gdzie jest nasze miejsce. Trzymajcie za mnie kciuki, żebym trwała w tych swoich marzeniach i się nie dawało, o! Macie tu  pod spodem kilka plakatów, naklejek oraz listy do Mikołaja w wersji dla chłopca i dziewczynki do własnoręcznego wydruku. Generalnie nie wiem jak wrzucić tu PDF-y do ściągnięcia, także jedyne utrudnienie jest takie, że musicie do mnie napisać na alicjakunisz29@gmail.com z informacją co chcecie. 
Buziaki!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger