19 września 2018

OMLET Z DŻEMEM I OWOCAMI



Jeśli szukacie pomysłu na szybkie i zdrowe śniadanie namawiam Was do wypróbowania tego banalnie prostego przepisu na omlet bez dodatku mąki. Sama bardzo często z niego korzystam przyrządzając omlety zarówno na słodko, jak i  te wytrawne.  Poza tym omlet to dla mnie niezawodny sposób na wykorzystanie lodówkowych resztek, które są moją bolączką.  


 Składniki:
  • 3 duże jaja
  • dżem
  • owoce
Sposób przygotowania:

W miseczce roztrzepujemy widelcem jajka. Rozgrzewamy patelnię, wlewamy na nią oliwę z oliwek lub rozprowadzamy olej kokosowy. Nadmiar tłuszczu wycieramy ręcznikiem papierowym. Na rozgrzaną oliwę/olej wlewamy masę jajeczną. Smażymy z obu stron po ok 3 minuty do zarumienienia. Smarujemy dżemem (ja używam dżemów domowej roboty słodzonych stewią) i ozdabiamy dowolnymi owocami.  Często przygotowuję  sobie omlety na śniadanie do pracy i uważam, że to fajny pomysł, ponieważ taki omlet nawet na zimno daje radę. Dziś jadłam np. omlet z dżemem truskawkowym i figami. Pycha.

Odsyłam Was też do przepisu na omlety wytrawne, który znajdziecie tu OMLET WYTRAWNY W DWÓCH WERSJACH

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Słodko mi , Blogger